Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 

Vítejte na Notabene - Hydepark baptistů
Hledej
 
Je a Vojtěch   Vytvoření registrace
Článků < 7 dní: 0, článků celkem: 5346, komentáře < 7 dní: 0, komentářů celkem: 5008, adminů: 23, uživatelů: 2921
Orientační tabule
· Vstupní brána
· Cestičky
· Zákoutí
· Základy
· Kořeny
· Počteníčko
· Lavičky
· Kompost
· Altánek
· Pozvat do parku
· Parkové úpravy
· Máš slovo
· Cvrkot
· Na výsluní
 

Petr Chelčický

Martin Luther King

Povzbuzení


Přihlásit se
Přezdívka

Heslo

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Například posílání komentářu pod jménem, nastavení komentářů, manažer témat atd.

Hudba
Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Publikace

Počítadlo
Zaznamenali jsme

8 701 212

přístupů od leden 2004


Kdo je Online
Právě je 45 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online.

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Fundamentalisti
Na jedné výplatní listině - Philippian Fellowship

Misionáři, dealeři, donátoři a kongregacionalismus

fundamentální vs. fundamentalistický

Jak se dívat na křesťanský fundamentalismus?

Evangelikalismus jako globální náboženský fenomén II.

Baptismus mezi evangelikalismem, liberalismem a fundamentalismem

Americký evangelikalismus a fundamentalismus

Radikalismus a fundamentalismus


Kořeny
Kdo jsou baptisté?
Zřízení BJB 1930

Zásady BJB z r. 1929

VZNIK A ZÁSADY 1929
Vyznání víry z r. 1886
Apoštolské vyznání víry

Kořeny baptistického hnutí


Okno
www stránky evropských a světových baptistů

Základy

Základní dokumenty BJB v ČR


Komentáře: Umění a politika
Posted on Pondělí, 28. květen 2018 @ 17:31:07 CEST Vložil: Mainstream

Zajímavosti poslal Nepřihlášený

Miroslav Sládek opět vyvstal z politického hrobu, blíží se úplněk a zombie mají pohotovost. Exponoval se na festivalu Divadelní svět Brno a figuroval v exhibici, která narušila představení divadelní hry Naše násilí a vaše násilí. 

Ta je zde performována, napsal ji chorvatský režisér Oliver Frjič. V inscenaci Ježíš znásilňuje muslimku, na to nastoupil Sládek a jeho kohorta pod hlavičkou Slušní lidé a do toho vlítla policie a je z toho aféra, ke které se vyjadřují papaláši všech odstínů politické duhy.

Protože jsou to papaláši, nechápou jednu podstatnou věc a skočili na udičku. Na špičce té udičky je Umění s Velkým U Na Začátku. Čím větší kravina, tím větší umění, to je ta zásada.

Čímpak nás příště oslní Oliver Frjlič? Může posadit Pannu Marii na židli v bordelu, aby masturbovala tváří do publika. To bude ještě větší Umění s Velkým U Na Začátku. Kdyby tu židli posadil do mísy hoven, bylo by to ještě větší Umění s Velkým U Na Začátku.

Ono se zavedlo v devatenáctém století, že se umění pozná podle míry skandálu uměním vyvolaného. Zavedlo se, že míra skandálu je úměrná míře uměleckosti. Ona je to ale blbost. Pan Frjič svou performancí je provokativní asi tak, jako kdyby na jevišti předvedl Lenina coby zrzavého syfilitika s vraženými sklony. Toto není protest, to je trapné souznění s mainstreamovým míněním. Mainstreamové mínění nám káže, že naše násilí je rovno vašemu násilí. Pan Frjlič se pachtivě přichomejtne a nechá muslimku opíchat Ježíšem Kristem. Zaslouží pochvalu za extrémní polohu umění, jak to klasifikuje Martin Glaser, ředitel Národního divadla Brno. To ale není extrémní poloha umění. To je extrémní konformismus převládající ideologii. 

Kdyby chtěl být pan Frjič rebel a chtěl by jít proti proudu a chtěl by provokovat a utkat se s cenzurou, ať se kupříkladu utká s homo-bisex-kdovíco lobby. Ať hodí výzvu genderovému terorismu. Ať se postaví ekoteroristům. To by byl akt odvahy. Jsme ve světě přituhující cenzury, ve světě, kdy je svoboda projevu omezována, kdy mocní tohoto světa vymýšlejí nejrůznější kličky jak zardousit nová svobodná média. Prostoru k protestu je dost. Pan Oliver Frjlič se vydal vyšlapanou cestou vstříc potlesku, protože ví, že toto se nosí, toto se chce, toto je podporováno.

Celý ten výjev, čímž myslím představení + Sládek + svalovci Slušní lidé + policajti, celý ten výjev je trapnost korunující divadelní veletrapnost.

Není vše umění, co se do umění cpe. Ta věc zasluhuje pohrdání, nic než pohrdání na ni nenalézám.

Aston

Citováno z http://neviditelnypes.lidovky.cz



 
Příbuzné odkazy
· Více o Zajímavosti
· Novinky od Mainstream


Nejčtenější článka o Zajímavosti:
Adventistické upřesnění věroučného bodu o stvoření: symptom změny kurzu církve


Hodnocení článku
Průměrné skóre: 2
Hlasů: 1


Prosím, ohodnoť tento článek:

Výborný
Velmi dobrý
Dobrý
Normální
Špatný


Možnosti

 Vytisknout stránku Vytisknout stránku


Sdílej článek | Podělte se o tento článek s přáteli! Doporučte jej stisknutím tlačítka:

"Umění a politika" | Přihlásit/Vytvořit účet | 0 komentáře
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se


Vedoucí Grano Salis Network - Tomas
E-mail: notabene@granosalis.cz, network@granosalis.cz, granosalis@granosalis.cz, magazin@granosalis.cz, redakce@granosalis.cz
Webmastering a údržbu systému zajišťuje firma ALLTECH, webmaster webmaster@granosalis.cz
Page Generation: 0.12 Seconds