Myslím,
že nejsem sám, koho zaráží, že se vůbec koná „pochod pýchy“ gayů a
lesbiček, tím více jsem překvapen, že tato malá, ale hlasitá skupina
bude pochodovat za tak monstrózní politické podpory. Mediální cirkus,
který se rozpoutal kolem negativních prohlášení vícekancléře P. Hájka a presidenta V. Klause na toto téma jen podtrhuje nepřirozenost naší
postmoderní společnosti. Svým způsobem ale jen dokladuje, že jejich
kritická slova byla oprávněná. Lidé, kteří se nenechají „oblbnout“
tlakem koryfejů „politické korektnosti“, vnímají velice zřetelně, jak
zcestný je zřetelný tlak médií a byrokracie Evropské Unie na prosazení
takových principů společnosti, jež naprosto popírají přirozené a
tradiční hodnoty a místo nich nastolují „nové“ a „lepší“ (jež ve
skutečnosti ale nové nejsou, protože se vyskytovaly vždy jako průvodní
jev civilizací ve fázi úpadku, těsně před jejich zkázou) .
Homosexuálové
mají dnes na své straně nejenom právo, jež jim zajišťuje ochranu, ale
podobnými akcemi, jako je pražská Pride Parade chtějí demonstrativně
sami sebe prezentovat jako světlonoše nové, „humánnější“ společnosti.
Jejich propaganda už dosáhla toho, že se většinová společnost dnes „dívá
na homosexualitu pouze jako odlišný životní styl podobný
heterosexuálnímu. Zobrazují dva mladé muže nebo ženy držící se za ruce a
procházející se po parku, jako by jejich perverze byla pouze jiným
vyjádřením lidské lásky. Tento pohled však ignoruje spoustu faktů“ (cit.
James Dobson, „Láska musí být neústupná“). Nechci popírat, že v
některých případech homosexuality se jedná o vrozenou inklinaci, jež se
na toho, kdo ji má, klade obtížné břemeno, když se pokouší vyhovět
tradiční morálce. V tomto smyslu souhlasím s výrokem P. Hájka – totiž že
jde o břemeno lidské přirozenosti, s nímž se člověk musí velmi těžce
vyrovnávat – a zvítězit nad ním i v tomto případě lze jen tehdy, když
svou vůli a sklony takový člověk nechává pod křížem Kristovým.
Nelze
však ale nevidět, že se k tomuto „životnímu stylu“ dnes hlásí čím dál,
tím více lidí, aniž by v jejich případě šlo o vrozenou deviaci. (viz
rozhovor v Onadnes se světoznámou psycholožkou Jiřinou Prekopovou):
„Také mám dojem, že je čím dál více lesbických a gay vztahů. Například
mám osobní zkušenost s dvěma ženami, které byly vdané a měly děti a
uchovaly si ke mně důvěru. Přišly za mnou a sdělily mi: Máme pro vás
novinku. Jsme lesbické. Rozumíme si spolu víc než s muži a víme, co nám
dělá dobře, naši muži se o to ani nesnažili. Víc rozkoše jim udělá druhá
žena. Je to vlastně taková onanie ve dvou. A je v tom samozřejmě i
egocentrismus.“ Podobně i velké části gayů jde především o ně samé a
jejich hlavním cílem i v sexuální oblasti je uspokojit sama sebe. S tím
souvisí i jejich značná promiskuita, jejímž důsledkem bývá explozivní
šíření pohlavních i jiných nemoci – je známo, že AIDS byla zpočátku
nemocí, jež postihovala především homosexuály.
Připadám
mi v této souvislosti, jako bych spadl z jiné planety, když patřím mezi
ty, kdo lpí na tradičních křesťanských hodnotách, jejichž výrazem je
monogamní vztah muže a ženy, kteří vytvářejí rodiny a společně
vychovávají děti. Je totiž zjevné, že jednu z hlavních příčin prudkého
úpadku evropské společnosti, jehož projevem je šíření egoistického,
požitkářského jednání a do jehož rámce zahruji právě hnutí
homosexualizmu, je třeba hledat zejména v krizi rodiny (opět J.
Prekopová):
(otázka
OnaDnes) Kolaps manželství je opravdu důsledkem výchovy nevýchovy?: „Je
to tak. Generace dnes dospělých dřívějších malých tyranů nebo princezen
na hrášku je generací, která se nenaučila něco vydržet, obětovat se.
Musí mít všechno a okamžitě, a když to nedostanou, jdou od toho. Jako
děti nemuseli tito dospělí doma pomáhat, protože práci v rodinách začaly
zastávat stroje a zbytek nějak zajistili rodiče. Nabyli dojmu, že
všechno se dá koupit za peníze, že vše lze zajistit materiálním
dostatkem. Takže se žení velmi pozdě, chtějí si užít světa, pak se jim
konečně nějak podaří zplodit dítě… Jenže reálné dítě začne křičet a
kopat nožičkama a rodiče jsou z toho za krátkou dobu v nerváku, začnou
se starat, kde jsou nejbližší jesle, a běží k pediatrovi, ať dítěti
předepíše utišující prostředky...“
Kladu
si znovu otázku – je pro naši společnost a její politickou reprezentaci
opravdu důležitější podpořit skupinu lidí, která chce jen dát najevo
svou „pýchu“ (opravdu nevím, na co jsou pyšní – viz titulek
Parlamentních listů „Gayové ničí důkazy. V Praze chtěli chodit nazí a
leštit si hýždě“), nebo dát najevo, že si váží lidí, kteří zabezpečují
budoucnost národa?
Martin Pinc
Zdroj: pinc.blog.idnes.cz