Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 

Vítejte na Notabene - Hydepark baptistů
Hledej
 
Je a Oto   Vytvoření registrace
Článků < 7 dní: 0, článků celkem: 5346, komentáře < 7 dní: 0, komentářů celkem: 5008, adminů: 23, uživatelů: 2923
Orientační tabule
· Vstupní brána
· Cestičky
· Zákoutí
· Základy
· Kořeny
· Počteníčko
· Lavičky
· Kompost
· Altánek
· Pozvat do parku
· Parkové úpravy
· Máš slovo
· Cvrkot
· Na výsluní
 

Petr Chelčický

Martin Luther King

Povzbuzení


Přihlásit se
Přezdívka

Heslo

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Například posílání komentářu pod jménem, nastavení komentářů, manažer témat atd.

Hudba
Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Publikace

Počítadlo
Zaznamenali jsme

8 706 966

přístupů od leden 2004


Kdo je Online
Právě je 89 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online.

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Fundamentalisti
Na jedné výplatní listině - Philippian Fellowship

Misionáři, dealeři, donátoři a kongregacionalismus

fundamentální vs. fundamentalistický

Jak se dívat na křesťanský fundamentalismus?

Evangelikalismus jako globální náboženský fenomén II.

Baptismus mezi evangelikalismem, liberalismem a fundamentalismem

Americký evangelikalismus a fundamentalismus

Radikalismus a fundamentalismus


Kořeny
Kdo jsou baptisté?
Zřízení BJB 1930

Zásady BJB z r. 1929

VZNIK A ZÁSADY 1929
Vyznání víry z r. 1886
Apoštolské vyznání víry

Kořeny baptistického hnutí


Okno
www stránky evropských a světových baptistů

Základy

Základní dokumenty BJB v ČR


S úsměvem: Církevní restituce: Jak to vidí ukrajinští baptisté
Posted on Středa, 17. duben 2013 @ 21:32:37 CEST Vložil: Benjamin

Humor poslal Igor


 Církevní restituce: Jak to vidí ukrajinští baptisté

 aneb podobenství o hřivnách...



 
Příbuzné odkazy
· Více o Humor
· Novinky od Benjamin


Nejčtenější článka o Humor:
Batolíci v Čechách


Hodnocení článku
Průměrné skóre: 0
Hlasů: 0

Prosím, ohodnoť tento článek:

Výborný
Velmi dobrý
Dobrý
Normální
Špatný


Možnosti

 Vytisknout stránku Vytisknout stránku


Associated Topics

Humor


Sdílej článek | Podělte se o tento článek s přáteli! Doporučte jej stisknutím tlačítka:

"Církevní restituce: Jak to vidí ukrajinští baptisté" | Přihlásit/Vytvořit účet | 29 komentáře | Hledat v diskusi
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se


výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Pavel v Středa, 17. duben 2013 @ 21:53:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Vážení ukrajinští baptisté v BJB,
buďte féroví a podobně jako to udělaly anglojazyčné sbory v lednu, se prosím na Sjezdu delegátů v Chebu zdržte hlasování o českých církevních restitucích.

Eto net vase delo!



Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Krytyk v Středa, 17. duben 2013 @ 22:31:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Mno, jen se trochu bojím, aby se ta naše diskuse nezvrhla do polohy "Běž domů Ivane, čeká tě Nataša!".

Ctíme-li baptistické principy a zásady, pak musíme bránit hlas pražského ruskojazyčného sboru v BJB do roztrhání těla. Má naprosto rovnoprávné postavení v BJB a jeho hlas nesmí být umlčován.

I když s jejich názorem nesouhlasíme, musíme udělat maximum možného, aby mohl jejich hlas svobodně zaznít. V mezisborové diskusi i na Sjezdu delegátů. Je obohacením našeho společenství v BJB, zpestřuje názorovou strukturu a nutí nás hledat správnou Boží cestu, dobrou argumentaci teologickou, etickou i politickou ve společnosti, abychom uměli dobře a ještě lépe vyjádřit, co jsme z Biblické zvěsti ve věci restitučních náhrad přijali.

Pro mě je milejší lednový výsledek 55% : 45% pro odmítnutí finanční náhrady, nežli výsledek 100% : 0% pro odmítnutí po zákulisním tlaku na menšinové názory či sbory. Takové způsoby naprosto odmítám!


]


Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Pavel v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 11:24:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nepsal jsem nic o tom, že by mělo být nějakým způsobem ukrajinským sborům znemožněno hlasovat o církevních restitucích.

Psal jsem, že PROSÍM, aby zřekly hlasování o této jedné jediné otázce. A nemám nic proti tomu, že nám ve veřejné diskusi k této otázce nabízejí své názory.

Pouze připomínám, že anglojazyčné sbory, které by z největší pravděpodobností hlasovaly z principiálních důvodů proti, se zřekly hlasování, neboť nahlédly, že otázka restitucí se vztahuje k minulosti, která se jich netýká.

Trvám na tom, že by bylo férové, kdyby se tak rozhodly i ukrajinské sbory. Ale je to jenom a pouze na nich.


]


Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Pavel v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 11:27:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Psal jsem, že PROSÍM, aby se zřekly hlasování o této jedné jediné otázce.


]


Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Krytyk v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 12:42:48 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rozumím dobře. Přesto i takto nevinně vypadající "prosbu" považuji za nátlak. Jsem přesvědčen, že to je jejich "ďélo", protože diskutované církevní restituce se podle oficiální propagandy týkají nejen restitucí majetků, ale i "vytvoření materiální základny církví". Takže milý ruský sbor je ve stejném postavení jako např. Apoštolská církev.

Je tedy jen na jejich svobodě svědomí, jak se k církevním restitucím postaví a jak budou hlasovat. A také jak se postaví k baptistickým principům demokratického rozhodování, tedy zda přijmou neúspěch v hlasování nebo se s BJB rozloučí a skončí pod křídly třeba právě Apoštolské církve, která jim je možná bližší, než si myslíme


]


Re: Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Igor (i.gricyk@gmail.com) v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 12:51:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
To ne! Chraň nás Bůh od pěti-kostelníků. Jejich doktríny jsou poněkud odlišné.


]


Re: Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Pavel v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 16:07:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Ale no tak Krytyku, ty rád přeháníš! To bychom museli za nátlak považovat veškerou diskusi na Notabene včetně této propagandistické malůvky našich ukrajinských bratří...

Nátlak by to byl, kdyby je ke zdržení se při hlasování vybízel nějaký sbor BJB.

Moje poznámka v diskusi na Notabene nikterak nemůže ohrozit ničí svobodu svědomí.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Krytyk v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 16:46:56 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No tak jsem si možná trochu zapřeháněl. :-) Ale považoval jsem za důležité, aby to tady zaznělo.


]


Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Igor (i.gricyk@gmail.com) v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 12:48:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Anglojazyčné nebyli pronásledováné! Oni to vůbec nechápou. Dosud ještě jsou živé ty co trpěly a povídají nam o tom. Když jsme tedy obklopeni takovým zástupem svědků, odhoďme i my každou přítěž i hřích, který nás tak snadno svazuje, a hlasujme pro to, co opravdu je Boží.


]


Re: Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Krytyk v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 19:21:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Anglojazyčné nebyli pronásledováné! Oni to vůbec nechápou.

Anglicky mluvící baptisté znají ze své historie pronásledování velmi dobře a velmi dobře tomu rozumí. Jen si ve svém sboru zalistujte v baptistické historii a přečtěte si o pronásledování anglicky mluvících baptistů předtím, než opouštěli své domovy a odcházeli do Ameriky. Ale nikde se nedočtete, že by za své utrpení žádali finanční odškodnění.

Nepropadáte vy z bývalého SSSR tak trochu duchu msty a odplaty?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Igor (i.gricyk@gmail.com) v Pátek, 19. duben 2013 @ 15:14:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pomsta a odplata je teď vidět na naších baptistech v Rusku a na Ukrajině... nebo to nevidíš??? NE?! Tak věz, že si i tady v ČR se díváš Krytyku špatným směrem. Nepiš o tom, co nevíš, protože stín který pouštíš na bratry se ti vymstí od Boha! Nová generace nezažila pronásledování ani nezažila tu dobu za Chelčiského... proto odkazovat se na to - je těžká věc. Pokud se někdo chce vyrovnat, ať se vyrovná... A My si to musíme vzít s vděčností a sloužit tím lidem a Bohu.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Krytyk v Pátek, 19. duben 2013 @ 19:45:57 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Igore,

Jsem už starý člověk a nemusím si o pronásledování nechat vyprávět od druhých, jako ty. Vím co je to utrpení pro Krista z vlastní zkušenosti. A jsem šťastný, že jsem to mohl z Boží milosti snášet i snésti. A Pán Bůh mi to sám už nyní k mému překvapení, aniž bych to chtěl nebo očekával, odplatil, ne stonásobně, ale tisícinásobně.

Proto se mi příčí tvůj chtíč (i tvého bratra Olega) po penězích našich spoluobčanů, které by měli naše utrpení pro Krista zaplatit. Je to hrozné. Nic z pronásledování jste nezažili, ale berete si nás za rukojmí, abyste sami nemuseli nic obětovat ze své vlastní kapsy. Nic nemusíte vzít ze státního rozpočtu a kapes důchodců a chudých lidí. To vás jen pudí hříšná touha po mamonu a nás jenom zneužíváte.


]


Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Igor (i.gricyk@gmail.com) v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 12:39:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Týká se to... berte v úvahu baptisty po celé bývalé CCCP !!! A všecho co způsobily vaším bratrům a sestrám komunisté. Nebo v Kristu u vás jsou "Řekové" a "Židé"? U Biblických věřících - nejsou.


]


Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Pavel v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 16:08:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
S odškodněním za utrpení v CCCP se obraťte na vlády v Moskvě a Kyjevě.


]


Re: Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Pavel v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 16:23:20 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
České restituce se týkají české společnosti. Udělaly a ještě udělají českým církvím hodně zla, neboť česká společnost ve své většině církevní restituce odmítá. A to je velmi špatně pro misii v české společnosti. Pokud vám záleží na baptistické misii v této zemi, tak to pochopíte. Pokud by BJB nakonec ty restituce dodatečně přijala, tak to bude šílená ostuda, veřejnost nás bude považovat za totální šašky, kteří se lekli svého vlastního rozhodnutí.


]


Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Pavel v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 16:22:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
České restituce se týkají české společnosti. Udělaly a ještě udělají českým církvím hodně zla, neboť česká společnost ve své většině církevní restituce odmítá. A to je velmi špatně pro misii v české společnosti. Pokud vám záleží na baptistické misii v této zemi, tak to pochopíte.

Pokud by BJB nakonec ty restituce dodatečně přijalo, tak to bude šílená ostuda, veřejnost nás bude považovat za totální šašky, kteří se lekli svého rozhodnutí.


]


Re: Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Igor (i.gricyk@gmail.com) v Pátek, 19. duben 2013 @ 11:49:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak ostuda to je i tak, buď před sourozencí které patří do ERC, nebo před určitou části veřejností. My se chceme zalibit Bohu a ne lídem. že jo?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Krytyk v Pátek, 19. duben 2013 @ 13:08:45 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Igore,

mohl bys prosím blíže vysvětlit, v čem spočívá ta ostuda, když se BJB svobodně rozhodla nepřijmout ze státního rozpočtu peníze, které nikdy neměla a tudíž které jí komunisti ani nemohli vzít?

Celá společnost vnímá naše rozhodnutí jako čestné a férové. Kterou část společnosti máš na mysli, o níž říkáš, že naše rozhodnutí považuje za ostudu?


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Igor (i.gricyk@gmail.com) v Pátek, 19. duben 2013 @ 15:01:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Čás to ukáže. Nemá cenu teď o tom debatovat. Pokud část baptistů bude upřimná sami se sebou a s Bohem to myslí vážně, pak budou čnít pokání z jejích rozhodnutí.


]


Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Krytyk v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 19:09:12 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A všecho co způsobily vaším bratrům a sestrám komunisté.

Milý Igore. Tento argument považuji za velmi vážný. A je důležité, abyste si ve vašem ruském sboru ujasnili tyto zásadní věci:

Berete opravdu církevní restituce jako odškodnění za utrpení, způsobené komunisty? Pokud ano, jak z tvé argumentace vyplývá, pak si musíte ujasnit, zda své utrpení od komunistů berete jako utrpení pro Krista. Jde-li o utrpení za něco jiného (ideály, občanské postoje, politické ambice), pak žádejte o individuální odškodnění občanskou cestou a nezatahujte do svých soukromých záležitostí celou Bratrskou jednotu baptistů.

Pokud toto utrpení způsobené komunisty přijímáte tak, že jste trpěli pro Krista, pak se pokuste odpovědět na otázku, zda je hodné Kristova učedníka nechat si za své utrpení pro svého Pána od světa zaplatit. To je přeci zcela nebiblické a absurdní. Ani náš Pán po svém zmrtvýchvstání nezašel ani za Pilátem ani za zástupcem židovského království a nežádal žádné odškodné za způsobené utrpení. Žádat za to finanční náhradu je v obou případech nemyslitelné a nesmyslné.

Kdybyste se rozhodli žádat o odškodnění občanskou cestou, pak by opět bylo na místě žádat u toho, kdo utrpení způsobil, a to byli komunisti, kteří byli tehdy u vládní moci. Spravedlivé by tedy bylo žádat odškodnění u nich. Současná vláda, která odškodnění nabízí, je prodlouženou rukou katolické církve (premiér Nečas i ministr financí jsou katolíci) a tak si katolická církev bere peníze de facto z vlastní moci. Ty pak budou vybírány od prostých občanů, kteří z devíti desetin komunisty nejsou. Kdyby dnes za vámi přišli komunisti a nabídli vám odškodnění ze svého, co si nakradli, jako Zacheus, pak by to bylo z principu jiné. Principiálně je to tedy tak, že nyní katolická církev má reálnou moc a bere si na občanech co chce do vlastní kapsy. I proto jsou restituce nazývány velkou loupeží. A vy chcete, aby jí u toho baptisté asistovali? To je však obecně vnímáno jako nemorální.

Váš argument vás tedy staví před nepříjemné dilema:

1. Necháte si za své utrpení pro Krista zaplatit? Pak je to starozákonní postoj odplaty "oko za oko, zub za zub", bez radostného následování Krista, bez radostného škody trpění, bez odpuštění a milosti.

2. Budete vymáhat svoji odplatu z pozice reálné politické moci katolíků ne na skutečných vinících, ale na nevinných občanech a z jejich kapsy? Pak je to bezohledné zneužití politické moci, která s Kristovým učením a příkladem nemá naprosto nic společného.


]


Re: Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Igor (i.gricyk@gmail.com) v Pátek, 19. duben 2013 @ 12:19:18 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Tak proč se BJB do toho vůbec zapojovala desítku let zpátky???? Teď už nejde o vymáháni, ale o dohodě, která je jíž připravená na stole, a kterou stačí podepsat, a nebo ještě třeba pozměnit a potom podepsat. A nebo nepodepisovat to vůbec- Když nepodepisovat, tak nemůžeme se obhajovat tím, že něco řekl bratr Chelčický a máme nějakou zásadu, protože tyto principy se museli vznést během příprav, a ne až teď. Teď spíše porušili jsme dohodu svým zřeknutím peněz. To jsme jako: ......, nesmiřitelní, ................ (2Tim 3.3) nesmiřitelní - spondoj aspondos {as'-pon-dos} Meaning: 1) without a treaty or covenant 1a) of things not mutually agreed upon e.g. abstinences from hostilities 2) that cannot be persuaded to enter into a covenant, implacable Origin: from 1 (as a negative particle) and a derivative of 4689;; adj Usage: AV - implacable 1, trucebreakers 1; 2 Český - "nedodržení vzájemné domluvy" vůči ostatním církvím. Proto je těžko očekávat, že dodržíme i to co se rozhodlo během SD BJB 19. ledna. Uvidíme.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Krytyk v Pátek, 19. duben 2013 @ 12:59:21 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Igore,

byla-li nějaká domluva s ostatními církvemi, jak říkáš, pak o ní sbory nevěděly a museli ji uzavřít bratři Titěra a Donát, aniž by k ní měli pověření Sjezdem delegátů. A to má asi tak stejnou hodnotu, jako kdybys ty uzavřel s kardinálem Dukou domluvu, že BJB bude součástí katolické církve.

Pokud je nějaká dohoda připravená na stole a stačí ji jen podepsat, jak zas říkáš dále, pak tedy ještě uzavřená není a BJB ji má možnost buď přijmout nebo odmítnout. Rozhodla se ji odmítnout a nepodepsat, a tedy ji nemohla nedodržet. Zde si protiřečíš.

Budete-li se pokoušet zvrátit rozhodnutí lednového sjezdu, jak naznačuješ, pak věřím, že se vám to nepodaří. Příliš z vás čiší touha po penězích a argumentujete pro ně hlava nehlava, bez ohledu na logiku, smysl, zásady a cokoliv, jen abyste dosáhli svého. Už tento váš nekonzistentní pragmatický politický postoj vzbuzuje u většiny sborů nedůvěru a nesouhlas.


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Igor (i.gricyk@gmail.com) v Pátek, 19. duben 2013 @ 15:07:22 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pak až přijde Pán, buďme připravení k tomu, že Pan nám řekne: "Služebníku špatný a líný, věděl jsi, že žnu, kde jsem nezasel, a sbírám, kde jsem nerozsypal. Měl jsi tedy dát mé peníze peněžníkům, abych přišel a to, co mi patří, si vybral s úrokem. Vezměte mu tu hřivnu a dejte tomu, který má deset hřiven!"


]


Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: výzva našim ukrajinským sborům (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Krytyk v Pátek, 19. duben 2013 @ 20:10:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý Igore,

jsi mladý a horkokrevný. Boží Slovo užívej uvážlivě, s moudrostí, a nikoliv nepatřičně.


]



Re: Církevní restituce: Jak to vidí ukrajinští baptisté (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Pavel v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 11:26:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je nám zde představen naprosto scestný výklad podobenství o hřivnách.

Mt 25,8: "Po dlouhé době se pán těch služebníků vrátil a začal účtovat."

Naším pánem není stát!!!



Re: Re: Církevní restituce: Jak to vidí ukrajinští baptisté (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Igor (i.gricyk@gmail.com) v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 12:41:17 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jak ti osobně Pán dal tvé hřivny, a v jaké podobě mu to chceš vratit???


]


Re: Re: Re: Církevní restituce: Jak to vidí ukrajinští baptisté (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Pavel v Čtvrtek, 18. duben 2013 @ 16:15:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pán dává duchovní dary (charismata), vlohy a dovednosti (talent), schopnost a příležitost vydělat peníze. To všechno jsou Jeho hřivny, za které jsem zodpovědný.

Církevní restituce považuji slovy Petra Chelčického za "jed vlitý do církve", tak jako byl jed vlitý do církve, když ve 4. století císař Konstantin obdarovával tehdejší církev - tak tomu rozuměli valdenští, Petr Chelčický, křtěnci, první baptisté...


]



Re: Církevní restituce: Jak to vidí ukrajinští baptisté (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: Igor (i.gricyk@gmail.com) v Pátek, 19. duben 2013 @ 18:03:55 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Celkově názory napsáné ANONYMNĚ znehodnocuji si sami sebe. imho



Re: Re: Církevní restituce: Jak to vidí ukrajinští baptisté (Hodnocení článku - počet hvězdiček: 1)
Vložil: BohemianAnonymus v Úterý, 23. duben 2013 @ 10:56:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Nesmysl. Anonymita autora s hodnotou jeho komentáře nijak nesouvisí - a proto ho nemůže jakkoli znehodnotit. Komentář se svými kvalitami prezentuje sám. . . BA


]


Vedoucí Grano Salis Network - Tomas
E-mail: notabene@granosalis.cz, network@granosalis.cz, granosalis@granosalis.cz, magazin@granosalis.cz, redakce@granosalis.cz
Webmastering a údržbu systému zajišťuje firma ALLTECH, webmaster webmaster@granosalis.cz
Page Generation: 0.15 Seconds